Termeni & Condiții

Securitatea datelor personale

Ne obligam sa nu facem publice si sa nu vindem baza de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostril. Datele personale sunt protejate de parola de acces la contul dvs. si este imposibil pentru noi sau altcineva sa afle aceasta parola. Datele personale vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site (facturarea si livrarea produselor comandate). Daca utilizati acest website, sunteti direct raspunzator pentru pastrarea confidentialitatii numelui de utilizator si parolei contului dvs. si de restrictionarea accesului la calculatorul dvs. si sunteti de accord sa acceptati responsabilitatea pentru orice activitate care se desfasoara sau se va desfasura in cont sub numele de utilizator si parola dvs.

Conform Legii nr.677/2001, beneficiate de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea lor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de e-mail bratarialpine@gmail.com


Politica de returnare

În decurs de 30 de zile de la livrarea produsului, aveți posibilitatea de a-l returna, numai în condițiile în care produsul nu prezintă urme de deteriorare.

Produsele pot fi returnate numai prin intermediul Fan Curier  si trebuie însoțite de factura de achiziție pentru a fi schimbate în cazul în care nu sunteți mulțumit de acestea.

Produsele comandate care prezintă defecte de fabricație pot fi trimise la sediul nostru prin intermediul unei firme de curierat rapid (costurile cu transportul fiind suportate integral de Albert Alpine). Acestea vor fi schimbate cu alte produse identice sau alte produse de aceeași valoare.

Produsele comandate greșit (mărimi greșite) pot fi schimbate cu alte produse identice dar de mărimi diferite sau cu alte produse similare de aceeași valoare în intervalul de 30 de zile de la achiziționare, însă, în acest caz, clientul va suporta costul tranportului tur-retur integral. În acest caz, produsele trebuie însoțite de o copie a facturii de achizitie.


Nu se pot returna:

- produsele comandate în mod expres la cererea cumpărătorului și care nu faceau parte din oferta la momentul comenzii; 

În acest caz, politica de rambursare a banilor nu va fi aplicată, urmând ca produsul să fie expediat cumpărătorului pe cheltuiala acestuia (livrare cu ramburs).

Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (retururi repetate). Ne rezervăm dreptul de a pune ban pe IP-ul clienților care au facut comenzi online pe care le-au refuzat fără justificare.

Plasarea unei comenzi și refuzul nejustificat de a ridica comanda constituie infracțiune conform articolului 215 din Codul Penal iar vânzătorul își rezervă dreptul de a acționa în instanță cumpărătorul până la recuperarea prejudiciul creeat.

Drepturile de returnare nu se acordă produselor speciale dacă acestea au fost fabricate sau modificate conform comenzilor specifice ale cumpărătorului.


Renuntarea la cumpărare

Conform legislației în vigoare, renuntarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. 

Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acestă clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Politica de rambursare a banilor este de 30 de zile.


Garanția acordată

Societatea acordă garanție de 30 de zile pentru toate produsele comercializate cu condiția ca defectele produselor livrate să se datoreze erorilor de fabricație sau deficienței materialelor.

Se exclud din categoria produselor pentru care se acordă garanție, acelea:

-    cu defecte apărute în urma utilizării necorespunzătoare;

-    produsele care au fost modificate;

Defectele care intra sub incidența garanției – determinate și evaluate de societatea noastră – vor fi astfel corectate: produsele vor fi fie reparate și livrate gratuit, fie înlocuite cu un produs echivalent perfect funcțional. Asigurarea aspectelor legate de garanție nu presupune prelungirea sau reînoirea perioadei de garanție pentru produsul în cauză.


Drepturile de proprietate asupra produselor livrate

Până la plata prin ramburs a comenzii livrate, clientul nu poate pretinde că produsul îi aparține cu drept de proprietate, și nici nu îl poate oferta terților.


Exonerare de răspunderi

Specificațiile tehnice și prețurile produselor prezentate în acest site sunt informative și pot fi schimbate fără o notificare în prealabil (cu excepția cazului în care ați efectuat deja o comadă online).

Societatea nostră nu garantează că informațiile legate de produsele cuprinse în acest site nu sunt fără erori. Imaginile prezentate sunt cu titlu informativ, produsele efectiv livrate putând prezenta mici diferențe în ceea ce privește culoarea si aspectul,.